Zile de vara pe Dunare…

August 2nd, 2010 Postat in Amici PeApa, Dunare, magazin pescuit, Pe Apa, Pescuit

Afara este August si este cald, foarte cald… Zilele cu ceata si +5’C sunt departe…  Desi zilele au inceput sa scada  si noptile se lungesc, toamna este departe.
Asa ca am decis sa iesim pe Dunare la un pescuit de sezon: la crap.

Zis si facut… Stabilesc cu Andrei sa mergem la Oltenita sa  incercam sa prindem cativa crapi… Am preparat o mamaliga facatoare de minuni si dis de dimineata, cu noaptea in cap ne-am pus la drum…
La ora 6 eram deja pe apa si dupa jumatate de ora de mars cu barca si motorul de 15cp, am ajuns la locurile “secrete”.

Am instalat repejor 4 lansete cu momeala secreta pentru crap: patratele (cuburi) de mamaliga (fireste si ele “facatoare de minuni”). Apoi ne-am pus pe asteptat… trece o ora, trec doua, nimic.. hmm Schimbam locul…la fel nimic…se face ora 12 si cele 32-33’C  deja ne puneau nervii obositi la incercare :). Nicio trasatura…  se pare ca pestii stateau in sufrageriile lor cu aerul conditionat dat la maxim… 🙂

Facem o sedinta si ne hotaram sa incercam sa salvam ziua pescuind la rapitor… Am pescuit la jig cautand salaul si poate un somotel…si acelasi rezultat nimic… Pe un alt loc cu mal din lut tare si buturugi scufundate,  pun un Big Hammer de 3″ Silver Phantom si am o trasatura fina. Intep si aduc la barca un peste interesant:  un fusar… Desi destul de mic, m-am bucurat,  pana ieri nu am mai prins asa ceva…

L-am fotografiat si in apa cu el :).  Sa creasca mare (chiar daca foarte rar ajung la 7-800g).

Mai schimbam niste locuri, mai insistam si la intoarcere, reusim intr-un loc sa pacalim cativa avati, intre 1 si 3kg.”
In poza, noul meu record personal 7Lbs prins la un Thrill HBL de 7cm,

Cam asta a fost aventura… urmatoarele incercari pe diverse locuri, ramanand fara rezultat… La sfarsitul zilei concluzionam ca a fost multa munca, dar ca Dunarea si pestii ei merita orice sacrificiu…

Pana vine toamna probabil ca vom mai pescui la avat… Poate si la crap 😀

Curaj si fir intins!

1. 4 Rapunsuri pentru “Zile de vara pe Dunare…”

2. Postat de Andreea la Aug 3, 2010

Ei, da, frumos record! 😉 nu prea am inteles insa ce minuni a facut mamaliga, sau ai pus vreo “patratica” in vobler? :)) 😛

3. Postat de vlad la Aug 5, 2010

.. asa e Ovidiu felicitari pentru fusar.. asta da captura 🙂

pe langa salai, avati.si crapii tai… fie mai adaugam si niste stiuci pe lista 🙂

in curand pregatesc niste poze

4. Postat de cp la Aug 5, 2010

Foarte tare Ovidiu, dar la crap in general si pe Dunare in special mai trebuie studiat. Cristi

5. Postat de NIK la Aug 23, 2010

Frumoasa partida de pescuit . Daca ai placere te astept pe blogul meu Pescuit amator : http://pescuitamator.blogspot.com/
    Cu stima si respect NIK .