PeApa in familie…

July 6th, 2011 Postat in Amici PeApa, Pe Apa, Pescuit

Aducandu-mi aminte cu placere de partida de anul trecut, planificam impreuna cu Rares, Ovidiu si Andrei o iesire de weekend la Siriu. Cum nu se putea nimeri mai bine, Rares oricum intentiona sa ajunga la Siriu pentru organizarea concursului de Open din 6 august, iata-ne vineri seara pe terasa (17 grade si aer curat) impreuna cu familiile la o scurta iesire la munte.

Sambata dimineata, la 4:30 Ovidiu (cine altul?) ne trezeste militareste, fara cafea si ne apucam Β sa montam “acareturile”… La 7 deja pescuiam intr-un peisaj de vis, cu o apa nici prea limpede dar nici tulbure…exact cum trebuie.
Andrei sparge primul gheata cu un clean trecut de 30 cm, in timp ce eu si Ovidiu tatonam niste pui de cleni. Rares impreuna cu partenerul sau de barca… ne tineau isonul (2 clenuti).

Schimbam locurile si intram intr-un golf, eu cu Ovidiu pe malul drept, Andrei intial pe malul stang dar apoi vine spre noi si pescuim intercalat. La primul lanseu paralel cu malul, in dreptul unor busteni culcati pe apa (de manual. daaaaaaa πŸ˜€ ) am primul atac al unui clean punctabil. Vinovat, acelasi vobler ca si anul trecut: Daiwa Wise Minnow! Cleanul intepat nu se preda usor si hotarat sa scape, reuseste sa se ascunda intr-o radacina scufundata si sa agate tripla libera a voblerului. Drill sanatos pentru fibra de sticla a Seekerului, vantul ne-a impins cu barca peste radacina,… dar Stroft ABR de 0.14 rezista (doar nu degeaba ii zice ABR).

Continuam sa pescuim intercalat, schimbam malul din cauza vantului, Ovidiu prinde primul sau clean pe 2011, din pacate cleanul nu vrea sa fie singurul intepat si ca atare avem 2 imagini de la acest eveniment (ambii subiecti au fost eliberati πŸ™‚ in bune conditii πŸ™‚

Trecem si peste acest eveniment si… ne apucam serios de pescuit… copaci in apa, promontorii, pajisti.. in fine gasim clenii pe un mal frumos… la loc racoros πŸ˜€

Scorul final in barca noastra este clar in favoarea Wise Minnowului in concursul lui cu Coundown Trout de 3cm (un vobler prinzator altfel) . Reusesc sa prind o serie de 5-6 cleni in acelasi loc din care unul sarit de 30cm in mai putin de 20 de minute.

Timpul trece si trebuie sa ne intaorcem la ai nostri pt mic dejun (care mic dejun, ca era 12:00 noroc ca sotiile ne inteleg si ne suporta). Gustare, pranz apoi odihna si spre seara, plimbare pe lac cu barca si pescuit de relaxare. Si ca tot vorbim de relaxare Andrei si Ovidiu reusesc Β sa prinda 3 ursuleti (ursoaica si 2 pui) cu ajutorul aparatului foto… tocmai pe malul de vis a vis.

Duminica dimineata, pe o ploaie ce nu numai ca nu se oprea dar se si intetea.. ne bem cafelele toti 4-5-6 de la ora 6 la ora 10 am… cand nu mai suportam si ne echipam si intram pe apa. Numai bine, fiindca norocul le surade celor curajosi si vremea se indreapta; dupa o ora ploaia se opreste iar mai apoi iese soarele.

E drept ca prinsesem asa 1-2 clenuti sporadic (de data asta un Jaxon isi face datoria), dar dupa ploaie clenii au iarasi o perioada de activitate.

Rares in plina expansiune, intra cu barca in capat de golf, intre niste copaci (manualul de clean – lectia #2) si iese victorios cu 2 cleni…din care unul spre 50cm πŸ™‚ Β care a gresit la un vobler Dorado Invader 4cm sinking… evident nu au avut ruleta πŸ™‚

Ne intalnim, eu intre timp prinsesem inca 4-5 clenuti intr-un loc, profitand de acalmia lacului, imediat de dupa, iar la final… pe drum spre iesire ne intalnim cu Andrei care intr-un mal cu apa foarte mica… avusese experienta vietii lui: un clean de peste 50cm care urmarise “insectele” lui misterioase. “Era asa mare.. de in momentul in care a aparut… ceillalti cleni urmaritori au disparut”… ne povestea Andrei inca sub influenta adrenalinei… πŸ˜€

Ca orice partida frumoasa si aceasta se apropia de final…. dar cu siguranta vom reveni… poate chiar in aceeasi echipa pentru a reedita o partida faina de pescuit la munte!

Pana data viitoare va uram fir intins!

1. 10 Rapunsuri pentru “PeApa in familie…”

2. Postat de Mihai la Jul 7, 2011

O partida frumoasa din cate vad in poze, mai putin accidentul. Si pentru mine CD-ul RT este una din cele mai bune naluci pentru clean.

3. Postat de semlecangheorghe la Jul 7, 2011

Frumosi clenoii,ca dealtfel si locatia…Fir intins

4. Postat de ovidiu la Jul 8, 2011

@semlecangheorghe: asa este.. o iesire ca aceea merita repetata πŸ˜‰

5. Postat de Andreea la Jul 8, 2011

Din seria “p-un picior de plai, pe-o gura de rai”…. eu votez pentru repetitie! πŸ™‚

@ Rares: super tare captura!
    @Ovi: poza cu degetul intepat tot nu-mi place… πŸ˜›

6. Postat de Andrei la Jul 8, 2011

Pai eu am inceput campania de inlocuire a voblerelor lasate in pomi si incepand cu weekend-ul viitor, sunt gata de atac.

7. Postat de vlad la Jul 8, 2011

count me (us) in πŸ™‚
    desi eu mai pot doar weekendul urmator!

apoi reeditam abia dupa concurs….numai bine se si linisteste…
    Andrei multumesc incaodata de sugestia de cutie de voblere!

8. Postat de ovidiu la Jul 8, 2011

@Andreea: degetul intepat ca degetul intepat, dar de verigheta ce zici? πŸ˜€

9. Postat de Andreea la Jul 8, 2011

Mda, noroc cu verigheta, c-am uitat de boacana… :)) πŸ˜€

10. Postat de rares la Jul 9, 2011

mergem clar, am de luat o vafa parca πŸ™‚

11. Postat de vlad la Jul 9, 2011

@Rares din ce stiu eu vafa era pt cine prinde primul peste… deci e vafa lui Andrei!

… dar eu cu placere dau o vafa.. ca doar e CMMC! si trebuie premiata… si nu nu sunt de acord .. nu este doar “bulan” πŸ™‚ (tu ai stiut ca acolo te astepta si te-ai dus chitit dupa el!