In Delta Dunarii din nou – Cupa “La Traian” 2011

November 16th, 2011 Postat in Amici PeApa, concurs, Delta Dunarii

Iesiri regulate la pescuit, weekenduri succesive in delta, urma si tabara PeApa, si pe langa toate acestea Mihai partenerul meu la Cupa La Traian 2010, era “accidentat” si nu putea participa…. ma faceau sa ma gandesc sa nu particip anul acesta

Pe langa toate acestea, aveam si informatii cum ca nu se prinde foarte bine,… dar asta era sa zicem pe locul 2. Totusi.. de principiu agreez “acasa” detaliile unei eventuale plecari…. :D. Si cum nu se intampla cum iti planifici, Redin, un bun prieten,.. participant in 2010, si de asemenea fara partener… imi propune sa facem echipa. Mai mult pe lista inscrierilor apar si alti participanti cu experienta.. pe acea incinta si nu numai.

De la discutii si pana la fapte nu e decat un pas… si joi dupa birou, plec spre Murighiol. Pot pleca cu familia, stam la Redin in Murighiol si dimineata si seara facem transfer catre incinta (merci Redin ๐Ÿ˜€ )

Asadar vineri dimineata, iata-ne ajunsi pe la ora 8 pe locurile de pescuit incinta”spate stanga”:D. Asta insemna o ora deja peste start, un barcagiu mai putin cunoscator, o laguna si 6 “cai frumosi”… dar ce mai conta.. ๐Ÿ˜€ atat eu cat si Redin stim incinta bine… si …. la 8:30 avem primul peste. Dorado Drunk 7cm Sinking CC aduce prima stiuca la barca. Din pacate doar 58cm si se intoarce in apa. Redin continua o serie de 3 stiuci la un swimbait Castaic.. si avem primele 2 stiuci punctabile in barca. Eu ratez inca 1-2 atacuri ย pe offset Lake Fork…. dar ne bucuram ca “este activitate”.

Parasim incinta, intram pe niste japse, il rog pe Marcel, barcagiul nostru sa ne duca intr-un loc “de manual” (2 plauri de stuf intr-o coaeda de japsa…) si scot o stiuca mai imbracata (Boga o evalueaza la putin peste 6lbs)…. Poze .. bucurii si avem deja 3 stiuci punctabile, in timp ce Redin mai rateaza inca o stiuca pe aceleasi swimbaituri. (ulterior ii marturisesc barcagiului ca am fost in acel loc “de manual” de fiecare data cand am pescuit in acea japsa… dar nu am avut nici macar atac)

Schimbam diferite locatii mai prindem inca 2 stiuci punctabile…. si apoi tacere.. dupa ora pranzului parca toata incinta parea pustie. Nu atacuri, nu urme de agitatie pe apa… nimic.. doar o vidra facea spectacol pe incinta #4.

La mal la masurare, din cele 5 stiuci … in ciuda eforturilor naostre de ale pastra vii , puncteaza doar 4, in timp ce Richard si Dorin (echipa concurenta.. dupa cum vom vedea) masoara 5 pesti punctabili si au un avans de appx 2kg in fata noastra (conf. regulamentului punctau stiucile peste 60cm si se cantareau, clasamentul facandu-se dupa suma kg) .ย De asemenea, ne mandrim si cu CMMC, captura cantarind 2.9kg la cantarul oficial!

A 2-a zi… liniste totala… pescuim in zone de vis.. dar fara nici un rezultat. Totusi pe un canal “abandonat” prind 2 stiuci multumita unui vobler genial Salmo Skinner Holo 10cm… dar din pacate doar o stiuca puncteaza. La mal aflam ca din 12 barci doar 2 au punctat cate un peste: noi si echipajul Richard … evident ๐Ÿ™‚ stiuca lor fiind si mai mare… maresc distanta la appx 2.7kg

Duminica dimineata …vreme perfecta.. bruma cazuta… soare si nori\…. totul parea perfect. Hotarasc impreuna cu Redin sa mergem “all in”.. adica ori reusim sa luam pesti mari.. si sa eliminam diferenta de 3kg… ori nimic. Pescuim in incinata #9 in locuri in care jurai ca trebuie sa intervina atacul. Vasile – noul nostru barcagiu – vasleste prin iarba.. tocmai pt a ajunge in locuri nepescuite… in ochiuri cu apa mai adanca.. in speranta capturarii unor stiuci de peste 3-4kg. Din pacate nu avem nici macar un atac. Schimbam barca (defectiuni tehnice) schimbam incinta… ne intalnim cu alte parci nimenii nu prinde nimic ….

… nimic pana la ora 12, cand … parca brusc incinta se trezeste la viata . Momentul ne prinde in “ultima pe stanga”.. unde Baby Busterele de la Strike Pro lansate cat de departe (tocmai pentru a nu speria stiucile) aduc atacuri. Intai punctez cu o stiuca pe un Baby buster Grey Shadow… apoi Redin “copiaza modelul” cu acelasi Baby Buster culoare holografic. ย Continuam frenezia, fara a ne da seama ca se termina mansa… Multumim Richard ca ne-a averitzat ca “se suna” mai devreme.. si iesim la mal

La cantar, surpriza.. dupa ce nu se prinsese nimic pnaa in ora 12, in ultima ora…. s-au prins mai multe stiuci! O echipa ne “rapeste” captura cu o stiuca frumosa la fix 4kg, o alta avea o aspiranta la 3.5kg, in rest apar si alte stiuci la 1.5-2kg.. numai bine de puncte.

Echipa lui Richard si Dorin ajung la mal cu 1 stiuca punctabila.. rasufla usurati.. ๐Ÿ™‚ (fara ea am fi castigat noi la o diferenta de 200g)… dar … sa dam Cezarului ce-i al cezarului castiga concursul… si linguritele de aur pentru Cupa La Traian editia 2011… alaturi de respectul nostru!

De pe locul al 2-lea ii felicitam si le multumim pentru concurenta… Sincer ne-am simtit foarte bine atmosfera amicala.. si disputa pentru locul intai au facut concursul palpitant pentru noi!

Facem poza de grup, podiumul si cmmc, alaturi de cel mai tarnar participant la concurs… si ne indreptam spre baza…..Sa mai zica cineva ca nu e dificil sa concurezi 3 zile consecutive…10-11 ore /zi ๐Ÿ™‚

Iar dupa ce anul trecut reusisem sa castigam concursul si linguritele de aur, anul acesta completam galeria cu lingurita de argint!

1. 4 Rapunsuri pentru “In Delta Dunarii din nou – Cupa “La Traian” 2011”

2. Postat de liviustrong la Nov 16, 2011

Bravo felicitari! Acum ai doua linguri , mai ai de castigat inca 10 si o sa ai un tacam intreg ๐Ÿ™‚

3. Postat de vlad la Nov 17, 2011

๐Ÿ™‚ multumim Liviu
    te invitam @ masa dupa ce strangem de-un “tacam”

4. Postat de whiteman la Nov 18, 2011

… ai grija insa sa fugi de aia de lemn