Pe apa Sambetei

May 25th, 2009 Postat in Pe Apa, Pescuit

Joi,  am plecat de cu seara de la birou cu targetul clar de a ajunge la cununia viitorilor nasi la Sambata de Sus!
Inca avand placerea pescuitului pe rau, saptamana trecuta ma rodeau tot felul de idei de cum sa scap catea ore sa ajung pe rau…si aveam doua variante: fie paraul din spatele cabanei (utlterior afland ca se numeste Lisa) fie Oltul!

Framantat de a incepe pescuitul la musca.. de a teseta sa vad daca imi place, toate incheiandu-se cu o comanda de o lanseta de musca #4-5. Dar despre toatae astea intr-un episod urmator, cand va sosi lanseta! Ca atare.. resemnat oarecum de amanarea muscaritului am ramas adeptul spinningului cu rotative mici Axat si voblere Cozma.

Am incercat dimineata paraul Lisa.. dar ploile precedente il si tulburasera.. si ii si modificasera albia.. deci in afara de catevazeci de minute de liniste incremenita de munte..  si aer curat de dimineata.. nu am zabovit.
Am revenit la cabana,  am baut 2 cafele de dimineata, m-am asigurat ca nu-mi va regreta mnimeni prezenta.. si am plecat spre Olt. Unde? nici eu nu stiu foarte ok, pentru ca tot auzisem diverse idei si locuri: Ucea, Voila, Sambata, Dragusi.. Oltet…. unele mai cunoscute altele doar pavate cu dale de beton.. nu conteaza.. sau nu a contat

Am iesit in DN1..si am inceput sa o iau instinctiv pe drumurile care se indreptau spre Olt cautand o bucata de rau.. limpede sau o confluenta cu Oltul unde sa pot pacali cativa cleni si eventual avati….

… si-am gasit.. exact ce cautam.. mergand exact instinctiv.. intr-o apa de juma’ de metru am gwsit un festin de cleni si obleti!. In liniste.. rand pe rand.. am reusit sa avem atacuri si urmariri spectaculoase. Am vazut si un clenoi.. estimat la peste 50cm… care din pacate desi a reactionat la cazatura voblerului.. a renuntat sa-l urmareasca.. in momentul in care s-a apropiat la 1-2 m de mine 🙂

In concluzie a fost o super iesire, pe niste locuri de care numai auzisem.. si inca odata inviidez pescarii din Brasov si Sibiu pentru locurile acelea speciale de pe olt!

Mai jos si cateva poze de la incursiunea de pe Olt!