Salai de Gura Portitei

August 10th, 2010 Postat in Amici PeApa, Delta Dunarii, Dunare

Din Delta Dunarii, poposim in Gura Portitei cu gandul de a ne continua vacanta de relaxare pescuit. Ajungem, ne cazam ne intalnim cu alti doi “amici PeApa”… dar vestile de pescuit nu ne inspirau prea tare comparativ cu ceea ce auzisem: doar 1-2 strapazani si bibani si din cand in cand cate un “pix” (marlita)

A doua zi dimineata, obisnuit cu trezitul la 4:30, ma duc sa pescuiesc de pe ponton. Lansez, dau de ceva agataturi (semn bun)… las cateva jiguri…dar doar un singur tzac si acela pe cadere in larg. Se crapa de ziua, si caldura incepe sa-si faca simtita prezenta. Lansez un Hoochie Koochie Alb de 3cm,  si salvat din agatzaturi i se arata unui strapazan / salau (la limita punctelor)

Urmatoarele doua dimineti, impreuna cu ceilalti amici, inchiriem o barca manata de “grataragiul  GP” si mergem la renumitul Canal 5, loc despre auzisem ca ar fi super aglomerat de somni si salai trecuti de prima tinerete. Dimineata la 5 la o cafea inainte sa plecam pe apa, ma intalnesc cu un domn in adevaratul sens al cuvantului (multumim si imi pare rau ca nu ne-am intalnit mai devreme), care ne ajuta cu toate informatiile de localizare.

Ajungem in jur de 20 min,  atmosfera perfecta… sarituri de somni, atacuri de avati, trecem cu ceva emotii prin caseta de la ecluza, si ne asezam pe pragul indicat. Pescuim aprope perfect dar… din pacate nu resuim decat cativa strapazani… din care doar 1-2 se apropiau de “puncte”.  Din pacate in afara de reprize de 20 min in care aveam un atac la cateva lanseuri, nu am reusit sa tragem vreo concluzie. Am pescuit si am prisn pe BigHammer de 3″ Ripper,  Great White, Invader si Firetiger, dar parca cele mai multe atacuri le-am avut pe Great White si Firetiger.

Din pacate expresia cu “pomul laudat” s-a confirmat si in acest caz, in 2 zile consecutive nu am reusit decat sa prindem doar cativa strapazani… si un biban, desi recunosc ca la stationar am vazut si somotei intre 1-3 kg. Oricum locul promite… si am inteles ca sunt si alte locuri in zona, ca atare mi-am propus sa revin in toamna cand cu siguranta apa va fi mai rece si perioada mai prolifica pescuitului.

1. 4 Rapunsuri pentru “Salai de Gura Portitei”

2. Postat de Ionel la Aug 15, 2010

Multumesc din suflet. Sper sa reusim sa iesim anul asta pe undeva.

3. Postat de vlad la Aug 16, 2010

si eu multumesc… si de ce nu … ne vedem cumva macar odata si PeApa 🙂

4. Postat de Leba la Aug 16, 2010

da, la pomul laudat…
    Aaaa, vreau si eu HK de 3m, sunt sigur ca ar merge la strapii moldovinesti! 😉

5. Postat de vlad la Aug 17, 2010

@Leba … touche…am scris de la Gura Portitei….. si deh.. caldura mare
    totusi daca-ti doresti muuult… se poate intampla 😀
    thx de observatie si fire intinse!