Team building PeApa – Delta 2011

June 24th, 2011 Postat in Amici PeApa, Delta Dunarii, magazin pescuit, Pescuit

Team building-ul este, de regula, o activitate tip corporate, cu scop de a ne cunoaste mai bine si a construi niste relatii trainice intre membrii unei echipe. Am mobilizat echipa PeApa si ne-am zis sa fugim si noi cei cativa (6-7) intr-o expeditie in Delta Dunarii. Pe langa cunoastere si relatii trainice, s-a vrut si o incercare de a face din colegii si colegele noastre niste oameni de incredere si isprava… Adica pescari! ๐Ÿ˜€ .
Poate parea incredibil dar la PeApa inca mai aveam oameni carora nu le-a mirosit nicicand mana a peste…
Zis si facut. Organizam tot ce era de organizat; incheiem treburi la birou, rezervam cazare, barca, plus provizii, apoi facem echipajele pentru cele doua masini si ne punem la drum. Directia: Tulcea – Dunavatul de Sus – punct terminus Pike Inn.
In rolurile principale: Rocsana, Mariuca, Bogdan, Rares, Vlad si eu… (Jur sa nu mai vin in Delta decat singur ๐Ÿ˜€ )
Am ajuns, ne-am instalat, am mancat carasi prajiti, crocanti, crestati pe spate din 4,5mm in 4,5mm… o nebunie… ๐Ÿ˜› Desigur asezonati cu mamaliga si un mujdei eco ๐Ÿ™‚ de la mama lui.
Apoi, cu burta plina, parca altfel iti vine sa faci planuri: la ce ora sa sune ceasul, unde sa mergem, ce sa vedem/prindem.
S-a decis ca expertii grupului (cum suna asta Expertii :D) ; eu, Vlad si Rares sa ne trezim cand se crapa de ziua, sa luam barca si sa plecam in prospectiune, urmand sa revenim la pensiune pentru micul dejun impreuna cu colegii inca nepescari…
Ne-am trezit cu noaptea-n cap, am plecat la Murighiol unde aveam barca la apa si pana sa rasara soarele i-am dat a2-a.

De prins… mai mult ne-am plimbat prin lacuri pline de iarba cat vedeai cu ochii… Au fost si cativa pestiuci… marlite spre stiuci, Rares fiind campionul de dimineata cu o stiuca mai aspectuoasa :D.
Stiucile erau localizate, asa cum aveam sa ne dam seama si zilele urmatoare, in canalele cu apa mai adanca.

Apoi i-am recuperat si pe colegi si am iesit la o plimbare pe traseul Murighiol, Uzlina, Isac, Litcov, Caraorman, Perivolovca ๐Ÿ˜€ .
Am pozat tot ce se putea; de la ย broaste, nuferi… rate, egrete… cred ca si o gasca de-a lui Nils Holgersson a fost prinsa in offsaid ๐Ÿ™‚ nimic nu a scapat… apoi dupa ce ne-am umplut inima de peisaje si frumos, am zis ca e timpul sa ne dovedim maiestria si sa prindem ceva peste…

Pentru a nu mai folosi expresia “noi expertii” voi scurta si va voi spune ca fiecare (expert) si-a luat cate un elev – Vlad pe Bogdan, Rares pe Mariuca si eu ( prin eliminare) pe Rocsana, supranumita si Rocs ๐Ÿ˜€
Inutil sa va spun ca elevul meu Rocs, a invatat cel mai greu si a uitat cel mai repede… dar a fost cel mai genial ๐Ÿ˜€ reusind sa captureze cativa bibani de epava.

Ziua fiind pe sfarsite, ne-am imbarcat si i-am dat bice Mursan-ului si celor 60 cai ย putere… (multumim Nauticlife) si cu ultimele raze de lumina ajungem la Murighiol.
Am ajuns la pensiune franti de oboseala, de la aerul de Delta sau de la drill-urile grele… eram obositi bine.
Totusi ne-am remontat cu o ciorba de peste si un somn la gratar, un deliciu… (nu ratati “pestiucii” pregatiti @ Pike Inn de catre Emilia si Dan)
La sfarsitul mesei, nu am putut sa nu constatam ca, desi am mancat pe saturate tot a mai ramas (mai ales din stiuca lui Rares ๐Ÿ˜› ).ย Parca ย a vrut sa ne dea si capul stiucii sa ne pozam si noi cu monstrul :D… sau poate nu-mi amintesc bine de la spritul de vara care a completat cina atat de bine…
Am cazut la pat ca niste eroi… probabil sa a fost “best somnic 2011″

Dimineata acelasi scenariu, doar ca decidem sa incercam pe Dunare la salau. Am incercat odata, de ย doua ori… nimic… Poate un avat… ntz! nimic… pestii ne-au ignorat total si ne simteam ca niste turisti aiuriti care nu stiau sa prinda un peste. Bogdan, care a facut sacrificiul sa se trezeasca la 04.00 A.M. ne-a spus cu glasul copilului care spune adevarul: ” eu credeam ca la pescuit se mai si prinde cate un peste” .

A fost un moment greu… pai sa vezi Bogdan…ca si celor mai buni” sau daca era un pic de ploicica” ๐Ÿ˜€ si alte incercari patetice de a drege aparentele. Concluzia diminetii celei de-a 2-a zile: canci! Nu orice “canci” ci canci de Delta.
Decidem sa lasam aerul atotstiutor si sa apelam la sfaturi competente despre unde si la ce se mai prinde ceva, asa ca oprim pe la Cristi (WildDanube) la o bere si povesti.
Aflam ca ieri s-a prins unul mare, mare de tot, cu dinti uriasi… cu fildesi de diamant… la vreo 13kilograme :D.
Mda… am mai auzit asta.. saptamana trecuta a mancat…ieri… acum o ora :)… Noi vroiam azi sau cel tarziu acum! ๐Ÿ˜€
Totusi Cristi ne-a recomandat niste trasee frumoase (Uzlina, Durnilopca, Isacel, Litcov)… multumim Cristi… Dupa un traseu pe canale putin circulate, ย spreย seara, inghesuim niste bibani la confluenta dintre 2 canale si prindem cu totii … Bibani mai mici, mai mari atacau in vegetatia de langa mal. Experienta colegilor deja crescuse si au prins si ei cativa bibani. Rocs a fost vedeta cu un biban sarit de 50 de grame :).

Duminica fiind ultima zi, am decis sa plecam cu totii dimineata devreme si sa surprindem un rasarit de soare… Am iesit Pe Dunare exact cand soarele si-a facut si el aparitia, iar dupa o plimbare si fotografii, ne-am oprit la intersectia canalului Litcov cu Perivolovca, unde am inceput sa prindem stiuci; nu foarte mari undeva la kilogram plus cateva mai imbracate… Nalucile cele mai prinzatoare au fost lingurile oscilante Linx si Doli iar Vlad a scos arma secreta (si unica) un Hornet de ย 6 cm de o culoare dubioasa cu spate roz si burtica glow… si cred ca a prins cele mai multe stiuci ;). Ca in toate povestirile pescaresti am gasit pestii la sfarsit cand ne pregateam sa plecam ๐Ÿ™‚ .

Fara sa fiu un fan al Deltei, pana acum am fost odata la 11,52 ani. ๐Ÿ˜€ adica de 3 ori, probabil ca voi mai reveni pentru a prinde monstrul. Cum care monstru? Toate Deltele au monstrii ei.. si a noastra mai mult ca sigur ca e plina de monstri…
“Chiar ieri, pe cotul ala s-a prins un salau de 13kg”… Mare, fioros, cu dinti uriasi si coama de dinozaur preistoric… Si saptamana trecuta s-a prins… ๐Ÿ˜€ si acum cateva ore…
Dar gata! Data viitoare imi voi sincroniza ceasul pe ziua de ieri, pentru a prinde eu bucata aia de 13 kg…
Intre timp elevul meu, Rocs a confirmat ca va participa la o iesire de Perseide… ย Genial elev ๐Ÿ˜€

Ne revedem PeApa pescarilor!

1. 6 Rapunsuri pentru “Team building PeApa – Delta 2011”

2. Postat de Andrei la Jun 24, 2011

Bravo tovarasi! Asa se face prozelitism. Iei niste invatacei, ii duci unde ar trebui sa dea bibanu'(adica la epava) si te bazezi pe “norocul incepatorului”. Cel putin unul trebuie sa se “infecteze”!

PS. Ovidiu, unde ai vazut tu usturoi care creste in Delta ? ๐Ÿ™‚

3. Postat de G30rg3 la Jun 24, 2011

Nush ce naiba s-a intamplat dar de o saptamana se ceva pe Sf gheorghe nu am mai prins nici un salau:| si nici macar un amarat de avat. Deci asteptam o vara grea cu peste ioc.

4. Postat de Leba la Jun 24, 2011

Frumos.
    Nu ca alte teambuildinguri, unde se … aia ca chiorii si cand ii intrebi unde-au fost ridica din umeri! :)) :X

5. Postat de ovidiu la Jun 24, 2011

@G30rg3: nici pe mine nu m-a inspirat Sfantu’ desi legendele cu diversi pesti se mai auzeau… noi la fel nu am avut trasatura… asta este… mai insistam ๐Ÿ™‚

@Leba: geniala remarca!
    noi nu am facut ca japonezii (sa stim unde am fost dupa ce vedem pozele) dar ne-a placut in Delta…

6. Postat de ovidiu la Jun 24, 2011

@Andrei: si zici ca nu creste in Delta? (nu stiam) atunci sper sa fi fost chinezesc… ca mie ala-mi place ๐Ÿ˜€

7. Postat de Andrei la Jun 27, 2011

@Ovidiu
    Pai aici vroiam sa te aduc…
    Deci, logic,prin contopire , inseamna ca acel caras a deveni “caras chinezesc”